BODEGAS

CASA PRIMICIA

Bodegas Casa Primicia-k bere marka ardoaren merkatu lehiakorrean kokatzeko deitzen gaituenean, hedabideek marka entzutetsuetarako upategi ikusgarriak diseinatzen dituzten arkitekto ospetsuez baino ez dira hitz egiten. Upeltegiko zuzendaritzarekin batera, justu kontrako bidea aukeratzea, sustraietara itzuli eta ardoaren aurretiko ardoaren historia berreskuratzea erabaki genuen.

Askotan, hasieran desabantaila dirudiena abantaila lehiakor handi bilaka daiteke, horrela eraikitzen dugu Bodegas Casa Primiciaren posizionamendua. Upategi handiek eta arkitekto ospetsuek atomizatutako ingurunean, Bodegas Casa Primiciaren atzean dagoen historiaren sakontasunak marka baliotsu eta bakarraren promesa eraikitzeko jarraitu beharreko bidea erakusten digu.

Markaren diskurtso osoa Artikulatzen dugu Casa de la Primicia (XI. mendea) aterkipean, Arabako Errioxako hiriburu den Laguardia herriko eraikin zibil zaharrena. Casa Primicia leku magikoa da, ardoaren tenplua, ondo kontserbatutako upategiak ardoaren benetako historiaren lekuko isilak dira.

Bodegas Casa Primicia-n gure lana posizionamendua finkatzen eta aurrera egiten du, markaren nortasunaren eta nortasunaren ezaugarriak eta ezaugarriak koherentziaz eraikitzeko beharrezkoak diren aldaketa guztiak eginez.

Urte hauetan, Bodegas Casa Primicia-k sari ugari irabazi ditu nazio eta nazioarte mailan, azken urteotan Bordeleko Azoka ospetsuan Ohorezko Sari Nagusia eta Europako ardo onenaren saria irabazi duen Espainiako upategi bakarra izan baita. Japan Wine Challenge Tokion.

Aitorpena upategiaren identitatera eta irudira ere hedatu da, 2011n San Frantziskoko Arte Modernoko Museoak (SF MOMA) Julian Madrid etiketa garai guztietako ardo etiketen diseinu onenetako bat bezala hautatu eta erakutsi zuenean, eta horrek eragiten du. markaren eskaria esponentzialki handitzeko nazioarteko merkatuan.