Calogero G. Billante historia luzeko kontserba-fabrika bat da, banatzaile eta bezeroen buruan “markaren hobetsi” mailan posizioak galtzen hasteko arriskua antzeman ostean etortzen zaiguna.
Enpresaren mehatxuak eta indarguneak enpresaren zuzendaritzarekin batera aztertu eta helburuak finkatu ondoren, proiektuak kokapen-egokitzapena eta produktu-kategoria eta sorta guztien identitatea birplanteatzea planteatzen du.
Lehen urratsa izen konposatua izen sinplifikatu batekin ezabatzea da. Calogero G. kendu genuen eta “Billante” bakarrik mantendu genuen.
Billante merkatuan kokapen zehaztu batekin eta ahozko eta ikusizko identitate sendo eta ezagugarri batekin aurkezten da.
Billantek ikusgarritasun eta markaren aitorpen handiagoa lortzen du, banatzaile eta bezeroentzako aukera hobetsi gisa kokatuz, azalera handi ezagunetan duen presentzia areagotzen du eta esportazioen salmentak areagotzen ditu.
Marka birkokatu eta urtebetera, Billante Yurrita markak eskuratzen du.