Sukaldaritza, haien senideen osasunean eta ongizatean interesa duten familiek bultzatutako kontsumo-ohitura berriei erantzuna da, euren maskota familiarentzako egiten dituzten parametro berdinekin elikatzea helburu baitute.
Elmubasek produktu berri honen komunikazio-estrategia enkargatu zigunean, berehala ulertu genuen aukera paregabe baten aurrean geundela marka lidergoan kokatu ahal izateko segmentu berri bat sortzeko.CooKing-ek kategoria berri bat ezartzen du maskoten elikagaien gaman.
CooKing-ek gutxiengo bati zuzendutako produktuaren kontzeptua kontsumo masiboko produktu bihurtzen du, premium produktuaren demokratizazioa adierazten duela esan genezake.
CooKing-eko albaitari eta nutrizionisten taldeak urteak daramatza ikertzen errezeta aproposa aurkitzeko. Elikagaien sukaldaritza ekoizpen planta moderno batean egiten da, eta bertan osagaiak, zorroztasunez hautatuak, egosi eta labean egiten dira, zapore eta nutrizio-balio handiagoa lortzeko.
Posizionamenduak, izendatzeak eta identitateak xede-publikoari mezu argia transmititzea izan dute helburu; Sukaldaritza janari egosi aproposa da maskotaren elikaduraz kezkatuta dauden baina haientzat prestatzeko denbora eta/edo baliabiderik ez duten pertsona guztientzat.
Maskotentzako goi sukaldaritza.